Міст Експрес
КУР'ЄРСЬКА ДОСТАВКА ТОВАРІВ З ІНТЕРНЕТУ В РУКИ
Для продовження дослідження виберіть, будь ласка, на шкалі кожного з 20 сервісів, значення, які Ви вважаєте важливими для Вашого інтернет-магазину*
не важливо не впевнений важливо
Оплата кур'єру
платіжною карткою
Оплата покупок з Інтернету кур'єру платіжною карткою через мобільний термінал, а також за допомогою електронних платіжних систем чи платіжного терміналу.
не важливо не впевнений важливо
Миттєве зарахування
післяплати
Миттєве зарахування післяплати на рахунок відправника після оплати товару одержувачем.
не важливо не впевнений важливо
Доставка товару з
кредитним договором
Можливість купувати товари в Інтернет-магазині за споживчим кредитом. Оформлення його кур'єром або у відділенні.
не важливо не впевнений важливо
Відшкодування
в межах оголошеної
вартості
У випадку втрати товару або його пошкодження, компанія відшкодовує збитки в межах оголошеної вартості товару.
не важливо не впевнений важливо
Швидкий
Pick Up сервіс
Просте замовлення кур'єра для забору документів/товарів/пакетів з офісу, або зі складу Інтернет-магазину.
не важливо не впевнений важливо
Комплектація
під замовлення
Відповідальне зберігання та комплектація декількох товарів в одне замовлення на складі "Meest Express".
не важливо не впевнений важливо
Один магазин –
кілька постачальників
Для майданчиків-інтеграторів з адресним перерахунком післяплати конкретним відправникам.
не важливо не впевнений важливо
Пункти видачі
з розширеним набором
сервісів
Пункти видачі з перевіркою техніки, та кабінками примірки.
не важливо не впевнений важливо
Доставка
"день в день"
Доставка в день замовлення в межах міста-обласного центру при заборі відправлення до 13:00.
не важливо не впевнений важливо
Доставка в діапазоні
2-х годин
Кур'єрська доставка в узгоджений час з попереднім інформуванням одержувача.
не важливо не впевнений важливо
Автоматична зміна
доставки з кур'єра
на відділення
Автоматичне перемикання послуги «до дверей» на послугу "до найближчого пункту видачі" після двох невдалих спроб адресної доставки.
не важливо не впевнений важливо
Управління
доставками
Зміна способу доставки (кур'єр/відділення/поштомат), а також можливість переадресації та перенесення терміну доставки.
не важливо не впевнений важливо
Сервіс
"Примірки"
Інтернет-магазин легко відправляє замовлення, дозволяє тестування або примірку і оперативно отримує повернення, якщо товар не підійшов. Звичний термін повернення становить 3-5 днів.
не важливо не впевнений важливо
Легке повернення
Доставка замовлень покупцеві з простою процедурою повернення того, що не підійшло.
не важливо не впевнений важливо
Передпродажний
сервіс
Перевірка техніки, заповнення гарантійного талону, примірка одягу та взуття.
не важливо не впевнений важливо
Омніканальне
інформування
Online-трекінг доставок, омніканальні способи інформування.
не важливо не впевнений важливо
Підйом на поверх
попри вагу
Підйом до 30 кг - безкоштовно. Підйом на поверх важких та об'ємних замовлень за тарифами.
не важливо не впевнений важливо
Автоматизований
дзвінок клієнту
напередодні доставки
Автоматизований дзвінок клієнту напередодні доставки для уточнення зручного часу доставки.
не важливо не впевнений важливо
Інтеграція Інтернет-
магазину з базою
управління доставками
"Meest Express"
Підключення Інтернет-магазину до бази управління доставками "Meest Express", зокрема, для створення експрес-накладних та одержання інформації про місце перебування відправлень за допомогою дружнього інтерфейсу API та особистого кабінету.
не важливо не впевнений важливо
Програмний додаток
для мобільних
пристроїв "Meest
Express Navigator"
Програмний додаток для мобільних пристроїв, який надає можливість за допомогою смартфону відстежувати рух відправлень, знаходити найближче відділення, звертатися до служби підтримки, отримувати іншу інформацію щодо доставки та здійснювати оперативне управління доставками і поверненнями.
ХОЧЕМО ОТРИМАТИ
СПЕЦІАЛЬНІ УМОВИ
І ПІДТВЕРДЖУЄМО
ЄДИНИЙ ТАРИФ
НА ДОСТАВКУ ПОСИЛОК
ДО 30КГ ДО ВІДДІЛЕНЯ
MEEST EXPRESS
* Учасниками акції можуть бути лише Інтернет-магазини. Акція діє з 07.11.2016 по 31.01.2017. Для діючих клієнтів акція діє при умові погодження з персональним менеджером.