fixed_branch_ua
fixed_branch_ua
medal
тел.: (050) 432 77 07, (067) 432 77 07
пн-пт: 08:00-20:00; сб: 09:00-16:00
Новини компанії
15.11.2017
31.10.2017
23.10.2017
19.10.2017
06.10.2017
29.09.2017
28.09.2017
27.09.2017
26.09.2017
19.09.2017
07.09.2017
01.09.2017
21.08.2017
11.08.2017
07.08.2017
28.07.2017
27.07.2017
21.07.2017
19.07.2017
29.06.2017
27.06.2017
27.06.2017
22.06.2017
21.06.2017
12.06.2017
09.06.2017
02.06.2017
18.05.2017
13.05.2017
11.05.2017
04.05.2017
03.05.2017
21.04.2017
14.04.2017
13.04.2017
30.03.2017
06.02.2017
03.02.2017
02.12.2016
23.11.2016
15.11.2016
04.11.2016
27.10.2016
02.09.2016
23.08.2016
16.06.2016
10.06.2016
02.06.2016
27.05.2016
24.05.2016
16.05.2016
13.05.2016
29.04.2016
12.04.2016
05.04.2016
04.04.2016
28.03.2016
28.03.2016
18.03.2016
10.03.2016
09.03.2016
09.03.2016
04.03.2016
22.02.2016
15.02.2016
11.02.2016
10.02.2016
08.02.2016
29.01.2016
25.01.2016
25.01.2016
18.01.2016
18.01.2016
16.01.2016
15.01.2016
30.12.2015
29.12.2015
28.12.2015
14.12.2015
09.12.2015
04.12.2015
27.11.2015
26.11.2015
25.11.2015
24.11.2015
20.11.2015
19.11.2015
13.11.2015
12.11.2015
10.11.2015
09.11.2015
06.11.2015
04.11.2015
02.11.2015
30.10.2015
27.10.2015
23.10.2015
22.10.2015
16.10.2015
15.10.2015
14.10.2015
09.10.2015
07.10.2015
06.10.2015
30.09.2015
29.09.2015
28.09.2015
21.09.2015
11.09.2015
07.09.2015
01.09.2015
25.08.2015
21.08.2015
20.08.2015
14.08.2015
03.08.2015
31.07.2015
15.07.2015
30.06.2015
15.06.2015
08.06.2015
08.06.2015
05.06.2015
05.06.2015
05.06.2015
03.06.2015
29.05.2015
29.05.2015
28.05.2015
28.05.2015
28.05.2015
27.05.2015
27.05.2015
26.05.2015
26.05.2015
25.05.2015
25.05.2015
22.05.2015
22.05.2015
21.05.2015
21.05.2015
21.05.2015
20.05.2015
20.05.2015
20.05.2015
18.05.2015
18.05.2015
15.05.2015
13.05.2015
12.05.2015
12.05.2015
08.05.2015
08.05.2015
06.05.2015
06.05.2015
05.05.2015
05.05.2015
05.05.2015
29.04.2015
29.04.2015
29.04.2015
28.04.2015
28.04.2015
27.04.2015
27.04.2015
24.04.2015
24.04.2015
22.04.2015
22.04.2015
17.04.2015
17.04.2015
16.04.2015
15.04.2015
15.04.2015
14.04.2015
14.04.2015
14.04.2015
09.04.2015
07.04.2015
03.04.2015
01.04.2015
01.04.2015
31.03.2015
31.03.2015
27.03.2015
25.03.2015
25.03.2015
23.03.2015
23.03.2015
20.03.2015
19.03.2015
18.03.2015
17.03.2015
16.03.2015
12.03.2015
10.03.2015
10.03.2015
10.03.2015
06.03.2015
06.03.2015
05.03.2015
05.03.2015
05.03.2015
04.03.2015
03.03.2015
03.03.2015
27.02.2015
24.02.2015
19.02.2015
19.02.2015
12.02.2015
12.02.2015
06.02.2015
05.02.2015
05.02.2015
04.02.2015
30.01.2015
30.01.2015
28.01.2015
28.01.2015
27.01.2015
27.01.2015
26.01.2015
23.01.2015
23.01.2015
22.01.2015
22.01.2015
21.01.2015
16.01.2015
13.01.2015
12.01.2015
12.01.2015
08.01.2015
06.01.2015
05.01.2015
05.01.2015
Інтернет-магазини і доставка Meest Express: взаємне прагнення до ідеалу

Інтернет магазини, що працюють на ринку України зацікавленні у додаткових потужностях, що їх мають запропонувати служби доставки товарів на період «високого сезону», який, як звично, починається в середині листопада кожного року і триває принаймні до середини січня. Таким є ключовий висновок з круглого столу на тему «Ідеальна доставка: міф чи реальність. Досвід інтернет-магазинів», що відбувся 9 листопада в межах конференції eCommerce 2017 у Києві.

Водночас найбільші державна приватні та кур’єрські служби завчасу готуються до сезону, розширюючи часові межі роботи відділень, скасовуючи обідні перерви (завдяки домовленості з профспілками), нарощуючи кількість працівників чи транспорту за певними напрямками, а також дедалі більше привчають клієнтів до отримання відправлень через поштомати. Ця світова практика, помалу таки входить у побут українців. Щоправда, миттєво перейти на такий спосіб доставки поки не готові найбільші гравці ринку. А це би істотно зменшило черги на відділеннях у таких містах, як Київ, Одеса, Львів, Дніпро, Харків та інших – значно менших населених пунктах.

Хтось з логістичних операторів поки свідомо концентрується на роботі суто у столиці, пропонуючи купівельноспроможному ринку оперативну доставку за 100 гривень впродовж лічених годин. Але специфіка споживання такої послуги поки накладає свої обмеження і на день таких доставок є в межах 500-1000. А для Києва ця цифра не є істотною.

Натомість, Генеральний директор Meest Express Володимир Ковальчук під час дискусії наголосив, що Компанія є цілковито клієнтоорієнтованою і готова відповідати на конкретні запити і потреби партнерів та споживачів – йдеться про нічний забір відправлень або їх доставку у вказаний час. Все це – до обговорення і виконання. Нині до їх послуг сотні відділень по цілій Україні, сотні поштоматів власних та розташованих у відділеннях ПриватБанку, а також десятки пунктів видачі відправлень Meest Tochka. Останній спосіб отримання, до речі, виявився чи не найоперативнішим і найзручнішим: як свідчить моніторинг Компанії, клієнти, що відвідують магазини, для прикладу, Жжук, таки забирали свої посилки впродовж заявленої хвилини.  І все – без зайвих переплат, лише за базовим і дуже економним тарифом. Тому, за таких широких можливостей доставки, Компанія хотіла б знати бодай приблизні об’єми перевезень, якими її готові завантажити магазини, а тоді вже Meest Express розподілить відправлення максимально зручно для споживачів і надасть продавцям гарантії їх своєчасної доставки.

Дехто з представників інтернет-магазинів під час дискусії визнав, що їм теж є над чим працювати з точки зору операційної діяльності і налагодження процесів. Натомість перевізники запевнили, що усі вони шукають ідеального балансу поміж мінімальною вартістю  доставки і максимально можливою якістю сервісу, оскільки тисячам співробітників треба платити зарплату, утримувати та обслуговувати транспорт і приміщення, де зберігаються відправлення, чи звідки їх отримує одержувач. Як переконує Володимир Ковальчук, найкращим шляхом мінімізації скарг клієнтів є поліпшення роботи, вдосконалення усіх механізмів доставки.